środa, 16 listopada 2011

Witajcie, nazywam się Sylwia i jestem od niedawna drugą autorką kilometrów.
Podobnie jak Kasia jestem zapaloną podróżniczką. Podróże to moja pasja. To z nimi wiąże moja przyszłość i liczę, że kiedyś spełni się moje marzenie i odwiedzę wszystkie miejsca na Ziemi.
Jak już Kasia wspomniała, pomysłów nam nie brakuje, dlatego z pewnością blog będzie się rozwijał i stawał się coraz ciekawszy.

Myślę, że to odpowiednia pora by wspomnieć, że wspólnie z Kasią prowadzimy audycje- Kilometry, w Radiu Emiter. Co tydzień zabieramy słuchaczy do jakieś nowego miejsca, kraju czy zakątku naszej planety. Bardzo często goszczą u nas ciekawi goście, nie brakuje humoru i dobrej muzyki. Posłuchać nas możecie w każda środę o godz. 19 na stronie www.radioemiter.pl

A więc...czytajcie, słuchajcie i komentujecie:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz